Lagundu

• Fundazioak duen egitasmoak konpartitua behar du izan, herritarren arteko komunikaziorako, elkar ulertzeko eta eztabaidarako ildo berriak irekiko dituena. Fundazio bizia eta baliagarria izan nahi dugu eta horretarako zure laguntza eta konpromisoa eskatzeko atrebentzia dugu. Langintza honetan lagundu nahi izanez gero, bete itzazu ondorengo datuak eta ahalik eta lasterren jarriko gara zurekin harremanetan.

BAZKIDE IZATEKO

Zure ideiak, iritziak eta denbora eskaintzeaz gain aukera duzu, era berean, Fundación Fernando Buesa Blanco Fundazioaren bazkide izateko. Gurekin bat eginez gero, urtero diru kopuru jakin bat eskainita, burutuko ditugun ekitaldien inguruko informazioa eskuratuko duzu, prezio bereziak izango dituzu guk argitaratutako argitalpen eta materialetan, lehentasuna izango duzu Fundazioak antolatutako hitzaldi, mintegi eta ekitaldietan bertaratzeko eta deskontua, hala badagokio, burututako ikastaroen matrikuletan. Eskaria onartu ondoren, bazkide-txartela bidaliko dizugu etxera. .

Bazkidea izan nahi dut:

• Datuak Babesteko Erregelamendu Orokor berria (DBEO) 2016/679 betetze aldera, jakinarazten dizugu zure datuak Fernando Buesa Blanco Fundazioaren erantzukizuneko fitxategi baten parte izango direla, entitate horrek antolatutako argitalpenak eta jarduerak kudeatzeko eta zabaltzeko. Zure sarbide-, zuzenketa-, baliogabetze- eta aurkakotasun-eskubideak gauzatu ditzakezu, posta elektroniko bat honako helbide honetara bidaliz info@fundacionfernandobuesa.com eta zure eskaeraren xehetasunak azalduz Oharra: Fernando Buesa Blanco Fundazioaren aldeko ekarpen eta dohain pribatu guztiak Mezenasgo Legean ezarritako zerga-onuretara atxikitzen dira: pertsona fisikoen kasuan, PFEZaren kuota osoa kenduko da, eta pertsona juridikoen kasuan, Sozietate Zergaren kuota osoa kenduko da.
    PRIBATUTASUN POLITIKA
    Ikusi dokumentu ofiziala gure webgunean Pribatutasun politika

VERIFIKAZIOA