Lagundu

• Fundazioak duen egitasmoak konpartitua behar du izan, herritarren arteko komunikaziorako, elkar ulertzeko eta eztabaidarako ildo berriak irekiko dituena. Fundazio bizia eta baliagarria izan nahi dugu eta horretarako zure laguntza eta konpromisoa eskatzeko atrebentzia dugu. Langintza honetan lagundu nahi izanez gero, bete itzazu ondorengo datuak eta ahalik eta lasterren jarriko gara zurekin harremanetan.

BAZKIDE IZATEKO

Zure ideiak, iritziak eta denbora eskaintzeaz gain aukera duzu, era berean, Fundación Fernando Buesa Blanco Fundazioaren bazkide izateko. Gurekin bat eginez gero, urtero diru kopuru jakin bat eskainita, burutuko ditugun ekitaldien inguruko informazioa eskuratuko duzu, prezio bereziak izango dituzu guk argitaratutako argitalpen eta materialetan, lehentasuna izango duzu Fundazioak antolatutako hitzaldi, mintegi eta ekitaldietan bertaratzeko eta deskontua, hala badagokio, burututako ikastaroen matrikuletan. Eskaria onartu ondoren, bazkide-txartela bidaliko dizugu etxera. .

Bazkidea izan nahi dut:

• Los datos proporcionados serán tratados con total confidencialidad e incorporados a un fichero creado a fin de facilitar la tramitación del pago de las cuotas y de mantenerle informado en el futuro sobre los eventos que organice la Fundación. Los socios podrán ejercitar los derechos de acceso, rectificación, oposición y cancelación, en los términos reconocidos en la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de Diciembre, y demás normativa concordante en el teléfono 945 234 047 o en el correo electrónico info@fundacionfernandobuesa.com

Nota: Todas las aportaciones y donativos privados a favor de la Fundacion Fernando Buesa Blanco Fundazioa se acogen a los beneficios fiscales dispuestos en la Ley de Mecenazgo: deducciones en la cuota íntegra del I.R.P.F. para las personas físicas, y deducciones en la cuota íntegra del Impuesto sobre Sociedades en el caso de las personas jurídicas

VERIFIKAZIOA