“Testigo de cargo” liburuaren aurkezpenera

Fernando Buesa Blanco Fundazioak eta Terrorismoaren Biktimen Oroimenezko Zentroak liburuaren aurkezpenera gonbidatzen zaituzte:

Libro

Data: 2019ko urriak 17, osteguna
Ordua: 19:30etan
Lekua: Ignacio Aldecoa Kultura Etxea (Florida parkea)
C/ Florida pasealekua 9, Vitoria-Gasteiz icono_mapa

Aurkezpenean parte hartuko dute:

Marta Buesa, Patronato de la Fundación Fernando Buesa Blanco
Florencio Domínguez Terrorismoaren Biktimen Oroimenerako Zentro Zuzendaria
David Mota Zurdo, Liburuaren egilekidea
Virginia López de Maturana, Liburuaren egilekidea
Santiago de Pablo, Liburuaren egilekidea

PDFGonbidapena  –  Liburuari buruzko informazio gehiago  icono_mapa – Doako sarrera -

En cumplimiento del nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD) 2016/679, le informamos que sus datos forman parte de un fichero responsabilidad de la Fundacion Fernando Buesa Blanco Fundazioa con el fin de gestionar y difundir publicaciones y actividades organizadas por la entidad. Puede ejercer sus derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición remitiendo un correo electrónico a info@fundacionfernandobuesa.com con el detalle de su solicitud.

Datuak Babesteko Erregelamendu Orokor berria (DBEO) 2016/679 betetze aldera, jakinarazten dizugu zure datuak Fernando Buesa Blanco Fundazioaren erantzukizuneko fitxategi baten parte izango direla, entitate horrek antolatutako argitalpenak eta jarduerak kudeatzeko eta zabaltzeko. Zure sarbide-, zuzenketa-, baliogabetze- eta aurkakotasun-eskubideak gauzatu ditzakezu, posta elektroniko bat honako helbide honetara bidaliz info@fundacionfernandobuesa.com eta zure eskaeraren xehetasunak azalduz.