Join us

• JOIN US

• The Foundation is a shared project. We want open channels of communication, understanding and debate with citizens. We want to be a Foundation that is alive and useful and we therefore want to recruit your help and commitment. If you wish to collaborate with us, please fill in the following details and we will be in touch with you as soon as possible: HOW TO JOIN US

In addition to collaborating with your ideas, opinions and some of your time you can also join the Fundación Fernando Buesa Blanco Fundazioa. If you become a member by paying an annual fee you will receive all the details about the activities we organise (conferences, seminars and other events), digital newsletters and you will also have the right to receive the publications and materials that we publish. I wish to become a member and therefore provide my personal details:

Deseo hacerme socio/a para lo que les facilito mis datos:

• Los datos proporcionados serán tratados con total confidencialidad e incorporados a un fichero creado a fin de facilitar la tramitación del pago de las cuotas y de mantenerle informado en el futuro sobre los eventos que organice la Fundación. Los socios podrán ejercitar los derechos de acceso, rectificación, oposición y cancelación, en los términos reconocidos en la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de Diciembre, y demás normativa concordante en el teléfono 945 234 047 o en el correo electrónico info@fundacionfernandobuesa.com

Nota: Todas las aportaciones y donativos privados a favor de la Fundacion Fernando Buesa Blanco Fundazioa se acogen a los beneficios fiscales dispuestos en la Ley de Mecenazgo: deducciones en la cuota íntegra del I.R.P.F. para las personas físicas, y deducciones en la cuota íntegra del Impuesto sobre Sociedades en el caso de las personas jurídicas

Verification